Nej men sa du snö.

Asså nu får det fan ta och sluta snöa.
Mina fönster börjar snöa igen, och jag bor på andra våningen så jag fattar inte riktigt hur jag ska lyckas få bort snön därifrån.
(och jaa jag vet att min blomma i mitten är död, ovanligt?)
Linnéa fixa nya åt mig, snälla..

Kanske dags att köpa sig en spade så jag kan skotta på framsidan istället för att sopa.
det tar en jävla tid.
Fast iofs det brukar alltid vara någon snäll själ som skottar åt mig efter ett tag så varför slösa pengar.

 

 


Kommentarer
Postat av: Linnéa

va vill du ha för blomma då? en betydligt mera lättskött än den som du tog livet ur antar jag ;)

2010-12-22 @ 16:36:55
URL: http://bilderavlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0