2.58

Suck, kan inte sova för att jag hostar för mycket.
Tror jag nös ut min sista hjärncell för ett tag sedan.
Och slut host medicin har jag också, fast det spelar ingen roll, den hjälpte inget endå så....

Jobbat har jag då gjort idag, snacka om död människa.
Somnade vid fyra, upp sex, jobba i feber och rethosta, sitta på personalmöte med rethosta i 2,5 h är not najs.
Men när jag kom hem var hela lägenheten nedsläckt och på bordet stog tända ljus och middag


från det ena till det andra, äntligen så har jag PS installerat igen!
Fast jag är van med ps3 och nu har jag ps5.
Men övning ger färdighet eller vad man nu brukar säga.

Nu ska jag försöka sova, igen.
Emil Kommer hit i morgon, har lovat att klippa han så då kan det ju vara bra att kunna hålla ögonen öppna.
Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0