Trött och bortskämd.

Var helt jävla död igår efter jobbet.
Men blev bortskämd med tacos och vin serverat till dörren.
Inte helt fel inte. :)


Fick en dålig "nyhet" igår också. jag måste betala en till hyra till skebo.
KUUUUUUL!!!!!!!!
Dubbla månadshyror i två månader är inte så jäkla ball när man har en uska lön.
Så jaa det blir kyrkråtta levande den här månaden också!
Allt jag hade sparat till ikea går åt till räkningar ist.
Därför har jag en deppar förmiddag idag, har inte ens klätt på mig utan ligger i soffan och ser glamourama maraton.

Buhu nu ska jag tycka lite mer synd om mig själv en timma till, sen ska jag rycka upp mig.

Kommentarer
Postat av: Nut

haha snygg, varför bara en timma?xD Jag ringer dig då jag slutar imorrn bara så du vet :*

2010-08-21 @ 22:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0