Härligt varmt ute!

Åh jag får nästan dåligt samvete när jag börjar längta efter hösten.
Sommaren är så kort..

Har iaf varit duktig och tvättat och städat idag.
hängt upp massa jävla kläder, men endå så är det två flyttkartonger och en svart sopsäck kvar.
Och galgarna är slut nu också haha.
Får fara och köpa mer på måndag.

Fick finbesök av Martin och Hellan idag också, fick träffa lilla Bobby (hund)
såå söööt :D
Sen for jag till momi och pappi och snålade lite middag.
Och hjälpte mamma att plocka in vinbär, som tack fick jag vinbärssaft och sockerärtor haha :)

Sitter och väntar på fjärto så vi kan börja glutta på någon film.
Blir en luuugn helg, har jobbarhelg...
Jag vill uuuut min lever torkar ihop snart!!!!
Men nästa helg så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0