Tisdag

Har turen att vara ledig idag, min enda lediga dag på hela veckan... håller tummarna för att få beviljad semester i helgen, men det tror jag ju knappast att jag kommer att få.

Annars så har jag bestämt att försöka göra den här dagen till en riktig slappardag, får se hur det går eftersom jag har blivit expert på att hata att vara sysslolös, alltid så hittar jag något jag kan pyssla på med.
Men är apförkld och har mensvärk enda ner i knävecken så jag förtjänar att ligga i soffan hela dagen och glo på serier.
Eller jag ska ta och ladda mp3n med lite musik och ta mig en runda runt torpet senare, men det är en annan historia :P

Från det ena till det andra, satt och läste i min dagbok från ca ett år tillbaka igår... fyfan blev förbannad och rev ut hälften, det är kapitel jag inte vill ha kvar i mitt liv, hur blåögd kan man vara?..

Näe nog om detta, mitt kaffe är klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0