Så trött.



Ska strax lägga mig i badet och bara slappna av sen ska jag springa därifrån och skynda mig ner under duntäcket så jag slipper frysa ihjäl ^^,
Fattar inte varför min lägenhet är som en igloo på vintern/våren och som en bastu på sommarn/hösten.
Dagen har väll varit si och så, sov som en kratta och haft migrän halva dagen.
Men bara bita ihop och jobba på.

Syrrans present har fortfarande inte kommit!!!
Hur normalt är det att man får fakturan innan själva varan?!
Har den inte kommit imorgon måste jag nog ringa dit, blööh!
Jag vill bara ha en massa jäkla pengar, en ny lägenhet och för stunden bara ta mitt pick och pack och dra till varmare breddgrader.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0