fredag.

Hoho jag låter som Darth vader, fyfan stackars min hals, jag som höll på att bli frisk!!
Tror det är kylan på jobbet som har frammkallat min vackra förkyldning igen, härliga 16-17 grader har vi haft inne idag pga att elementen i hela huset hade brakat.
Stackars små tanter och gubbar fick sitta i ytterkläder innomhus för att inte frysa sönder...

Varit upp på solbacken och köpt mig en ny kamera idag också, värsta awesome, den har en skärm där fram också så man ser när man tar ego kort ;D

Sen råkade jag somna vid sjutiden i kväll, fick så jävla kramp i magen så jag tänkte vila en stund, jo tjena halv tio slog jag upp ögongen.
Så det blir en lugn kväll idag, i morgon drar vi fram tequilan, hoho så håll i hattarna!

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: jenny heeed

Parteeey baby ;)

2010-04-10 @ 00:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0