cola

Det enda jag kan tänka på nu är COLA, fyfan vad jag vill ha en cola zero.
Haha det tragiska är att jag verkligen inte får, vi har sockerförbud den här månaden också gaah!
Och säkert månaden efter det, och månaden efter det haha.
Fast det är ju bara bra, jag saknar bara colan, inte godis, chips eller glass som jag trodde jag skulle sakna mest men ikket. Så jag klarar nog det här, jag är så jävla tjurskallig så jag förlorar nog inte mot en skrutta som är gravt sockerberoende ;)

Annars har jag bara jobbat idag, fick semester i helgen också woohoo :)
Lite tragiskt kanske det är att man tar ut semester för att supa skallen av sig, men wtf man lever bara en gång + att jag har endå så jävla många dagar sparade så jag förtjänar det... typ.. ;)

Nu ska jag beställa hem syrrans födelsedagspresent sen ska jag borsta gaddarna och krypa ner under täcket.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

GUUUUUUUUUUU VAD NYFIKEN JAG BLEV. Hoppas tiden går fort så att det blir min födelsedag NUUUUUUUUU

2010-04-08 @ 01:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0