tjoho.

Haha titta vilken graciös bild jag hittade i mitt webcam album, WTF gör jag haha?

Vad har denna stillsamma fredag bestått av då?
Jag somnade vid halv nio och klev upp ett.
Drack kaffe och satt groggy vid datorn ett tag.
Sen fick jag inn ett il och tog tag i mitt diskberg och drog några varv med dammugarn, sen var det slut på energi.
Sen tvingade Jenny och Emma med mig på coop.
Så det blev en prommis dit med.
Och nu sitter jag här på mitt feta ärsle med en lindt mintchoklad i knäet och ska slå igång män som hatar kvinnor.

Har en funderare om jag ska slå på elementen också, det är fan iskallt här hemma.
men man kan ju inte slå på dom nu inte, är sommaren verkligen över?

Ärsh jag ska göra upp en stearinbrasa istället ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0