Ryggjävel!

Nu har jag fått nå storjävla fel i hela fucking ryggen.
Från nacken ner till svanskotan. Det känns som musklerna är för korta och det bara stramar och drar.
Jenny strök mig lite på ryggen ikväll och det kändes fan som tusen nålar!
Djupa andetag går inte heller att ta då börjar jag typ gråta.
och int i helvete hjälper muskelavslappnade och ipren heller.
Tror det blir att slagga utan sängkläder eftersom jag har tvättat dom och jag pallar inte att böja mig fram och bädda.
Aja, vi får hoppas det känns bättre i morgon, annars kommer det inte vara kul att jobba.


Övriga delen av kvällen har spenderats med Jenny och Koutsa, haha jag älskar little big planet!
särskilt när man är övertrött och tar fast den andra gubben och juckar mot den hahaha!
Inte riktigt det spelat går ut på men i min värld gör det de ibland :P

Nu ska jag sätta mig och bränna ut Zumba åt Evelina som jag lovade :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0