Vaken.

Före klockan var 05.00 slutade jag titta bakom mina ögonlock.
Sen kunde jag inte somna om.
Jaha, jag har tråkigt nu haha, har sett gossip girl, sen kunde jag inte bestämma mig för vilket friends eller south park avsnitt jag skulle se.
Tvättmaskinen ska strax startas och köket rengjordes igår kväll.
Humm..
Långledig nu också, eller tills på torsdag så jag skulle ha kunnit ta världens längsta sovmorgon.

Nån som inte har spotify som vill ha?
hittade en sida med invites så hojta.

jag känner mig kreativ idag, eller jaa..
Nått måste jag nog sysselsätta mig med.
Ska nog dra fram skissblocket och fortsätta med bilder som aldrig jag tar mig orken till att göra klara.
Jag skuggar bara det jag tycker är roligt sen försvinner lusten...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0