Så jävla pinsamt!


Hedlund har skickat filmerna ifrån min födelsefest där jag skulle göra en massa uppdrag.
Haha jag kan ju säga att jag aldrig ska dricka sådär mycket, sådär fort igen!
Jag måste ju vara den pinsammaste människan som vandrat på denna jord?!
Och att man ser ut som en jävla flodhäst gör inte det hela bättre.

Haha första videon så är jag väll lagomt full.
Andra videon ser man att det har tillkommit några glas extra och John erbjuder mig en rullator.
3 Filmen är det bodyshots som gäller haha men då är fan westermark mer i gasen av att titta på haha ;)


Nej nu ska dom har filmerna gömmas undan, Och dom ska absolut aldrig visas för allmänheten.
Jag gömmer dom i min naughty file.



























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0