inte min dag, eller inte min vecka?

Denna dagen har skitit sig totalt, eller iaf eftermiddagen har jäklats med mig.
Var och klippte mig och fick inte riktigt som jag ville ha det, men dom slitna topparna for iaf.
Shoppade lite och cyklade hem.
Sen var det dags att fylla på kylskåpet, hungrig och grinig innan jag ens öppnat ytterdörren.
När jag väl ska låsa upp cykeln så har jag fetpunka på bakdäcket! (jag hade cyklat en timme tidigare)
Då brast det för mig, pms och jävligheter haha.

Tur att Jennys mamma är snäll och lånar hennes bike till mig ;D
Lite mat och 600:- senare drar jag och Emma hem.

Fortfarande är jag grinig och jävlig.
Men jag är iaf mätt och belåten och en posetiv sak är väll att jag har fått förlängd anställning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0