How do you do

Klockan är nu 05.16 och jag är fortfarande uppe.
Visst det spelar ingen roll eftersom jag ska jobba natt i morgon men endå, vilken nattsuddare jag är..
Vad har jag gjort denna natt då?

Jag har lekt med sminket haha, tagit massa kort på en massa skit som jag kan dola med i ps.
Spelat cs, ätit ben and jerrys half baked, spytt upp all jävla glass igen och haft choklad i näsan.
Fan 4;e gången jag spyr i helgen utan anledning, whoooot?!
Inte snajsigt heller.
Nu blir det nog inge mer B&J på ett tag, haha ;D


Och det jag igentligen hade planerat att göra inatt var att städa "linne" garderoben och pilla ihop syrrans bloggdesign, men he vart inget av det.
Får skjuta på det igen som vanligt för att jag är en segapa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0