yr.



Fyfan så äckligt, hela världen har snurrat av och till sen igår kväll.
La mig på soffan igår och blundade allt vad jag hade för jag vågade inte kolla, så jag slocknade tillslut iaf.
men samma visa i morse... men lite mindre iaf.
Tror det kommer ifrån axlarna och nacken blandat med en massa jävla stress, men har det inte blivit bättre ikväll så far jag nog upp och kollar vafan jag har för skruv  lös i knoppen!

Pricken över i:et så har min tvättmaskin börjat ge upp hoppet, den vill inte centrifugera :(
Och min laptop har en core temp på 91 grader.
Kylplatta nästan och rengöra fläktarna? ;D


Nej jag ska försöka få mig upp och gå ut med jennys mammas vovve.
Dom är på begravning så jag lovade att jag skulle ut med lotta potta på bajs och kissväng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0