jaasi.

Jag är aptrött men endå så plågar jag mig själv till att vara vaken för jag vill inte lägga mig.
Som en trottsig liten treåring i min egna lilla hjärna.

Helvetesdag på jobbet då det bara larma, larma, larma och hände saker hela tiden.
Haha jag sprang på ett larm så jag sträckte mig i ljumsken, det kallar vi fit for fight!
Sen när jag låste upp cykeln när jag äntligen skulle hem, ja visst fan hade jag fått punka igen!
Jag lagade det igår!!!
Och skovalet för dagen var inte det promenadvänligaste så nu har jag blåsor under fötterna.
Och intefan hade dom fixat trycket i kranarna idag heller.
Men jag  slutade sura när jag kommit hem och krypit ihop i soffan med myspys kläder, tofflor och gröt.
Nu lät jag som jag var 40+ och ensam, sliten 3barnsmorsa som uppskattar det lilla lugnet i vardagen.





Tänk om man kunde somna lika gott som när man slocknade på soffan...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0