I morgon då jävlar.

Då blir det IKEA, woohoo :D
Men jag är sur för att ekonomin inte tillåter allt jag vill ha, så det kommer nog mest bli krimskrams.
Men en klädställning till sovrummet, galgar, glas, skålar, och tonvis med ljus blir det. Sen vet jag att fast jag har gjort en budget så kommer jag att spräcka den rejält.
Så det blir nog att leva som en kyrkråtta restan av månaden, men det är det värt.

Nu ska jag blåsa håret och förska hitta usb kabeln till mp4'an så jag har nå annat att lyssna på i morgon.

Jenny tycker jag är sär som ska ta med mig en kudde, men fy fan vad avens hon kommer att vara i morgon när jag kurar ihop mig med den.
En filt vill jag också ha med mig, men då snör nog resesällskapet ut mig ur bilen, så den får nog stanna hemma.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0