Dåligt jag vet.

har inte orkat skriva så mkt under helgen.
Haha söndagen var väll inte prima ballerina utan jag låg mest i soffan och mådde jävel och var hos morsfars för att fira papi och snylta middag och tårta.

Och denna dag har bestått av jobb och lite övertid.
Fan inte roligt att jobba kvällar längre, för var det som chill men inte längre, det är riktigt livat i luckan.
Så jag plockade ut en timmes komptid till i morgon så jag får sovmorgon ;)
När jag slutade blev det en powerwalk hem och notis till mig själv är att köpa nya träningsdojjor och sluta sjunga högt för mig själv när jag har mp3'n på högsta volym. Nog för att charta 77 är jävligt bra, men min stämma är inte lika jävla bra och vad ska folk tro när dom går förbi mig och jag nynnar att under korset är det rätt att aga barn?
Jag ska gå på byggcoop och köpa silvertjep till mig själv tror jag.

Väl hemma så slog jag på gossipgirl tills jag blev avbruten av världens kalabalik hos grannarna, det skreks, flännades å smällde i golvet.
Och nyfiken i en strut som jag är såg jag även att farbror blå tog sig en runda förbi också.
Aja hoppas allt är ok där uppe iaf.


Nu blev det här ett väldigt svammel inlägg.
Och jag måste färga utväxten så folk slipper tro att jag springer runt med skitigt hår.

Och nej Hedlund, du vill inte lyssna på låten.
Du tycker endå bara att det är skit ;D



Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-11-10 @ 10:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0