Äntligen!

Nu får jag strax gå och sova.
Det har varit fullt ös hela dagen och lite sömn, sov fyra timmar inatt för att klockan nio börja resan till haparanda.
Och jag hade rätt jag spräckte min budget rejält, men wtf.
Kom hem med nödvändiga prylar som glas, kaffekoppar, lattekoppar, handukar, badlakan, ljus, skålar, badrumsprylar osv.
Saker som man behöver alltså.
Halv nio i kväll var vi hemma, då var det bara att slänga in allt i lägenheten och skynda sig att sortera tvätten och gå till tvättstugan.
Nu 5 timmar senare är jag klar med tvätten.
Jag har tillochmed diskat allt jag köpte idag också + gjort matlådor.

Nu har jag kvar att renbädda andra halvan av sängen sen ska jag krypa ner under täcket och sova tills Rickard behagar att väcka mig i morgon.


natti natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0