sommar och sol!

Yeeeey det är sol och varmt =)
Snodde Jennys solbelagda balkong och låg och pressade i två timmar.

Vuxen poäng till mig som låg och läste samtidigt, dock en riktig tjej bok,
men den verkar bra och jag skrattade högt för mig själv ett antal gånger så jag ska nog fortsätta på den i morgon
och Jennys grannar får väl lika gärna tro att jag är lika dum i huvudet som jag ser ut ^^,
Lite färg har jag då fått och mer fräknar uuuh.

Nu ska jag strax byta om till något mer mamma och pappa vänligt
för att sedan släpa fötterna dit och pimpla kaffe och fira morsdag en dag för tidigt.
Ingen har tid i morgon =P

Sen får vi se vad som sker i kväll.
Antagligen en lugn kväll igen, känner inte för att ligga och steka i solen bakis som en gris i morgon.
En fruktsallad ska jag iaf göra.
Fast jag är sugen på vattenmelon, så jag får nog dra till chooooop och pejja för en boll vatten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0