Tromber!



Har mina drömmar bestått av inatt, som alltid när jag har någon som ligger och trycker inombords eller är stressad.
Det slår tammefan aldrig fel och varje dröm är lika hemsk...
Är det något jag är livrädd för men samtidigt så faschinerad (stavas) av så är det tornados...

Fast det är en ganska bra mix eller vad man ska säga,
 det är inte så svårt att förstå sammankopplingen mellan tromber i mina drömmar med min stress eller ångest.
Som ett tecken att det snurrar på för mycket i mitt huvud.

Okej det här blev ett jävligt konstigt inlägg.
Nu ska jag slita loss alla sängkläder och börja bege mig mot tvättstugan, mmm mitt nya sköljmedel luktar sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0