Ta sig en funderare.






Jag har inga kläder att ha på mig i kväll... Ordagrant!
Allt är blött för att jag var smart och skulle tvätta.
Som tur har en Bh hunnit torka så jag kan ju ha det iaf.
Men annars vettefan, jag känner inte för att klä upp mig speciellt mycket heller ikväll, vi ska bara på olerys...
Det blir typ jeansleggings och nå linne eller så, typ.

Förutom problemet att jag inte har något att ha på mig så är jag uttråkad.
Jag skyndade mig för att bli klar i någorlunda tid, men nu måste jag sitta och vänta på att J och J ska bli klara.
Känns lite sorgset att dricka vin i sin ensamhet, haha sanna om 10 år med två skrikande ungar en fredagkväll.
Nej ursh, jag ska aldrig bli över 30.
Eller jag ska ju, men jag vill inte.

Nu börjar jag nog tappa spåret här.
Hoppas ni får en bra fredagskväll iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0