Sol och barnolja.



Har min dag bestått av idag.
Och jag har fått lite färg för en gångs skull!
Fräknarna kom fram också, dom kan gärna få försvinna, HATAR DOM!

Annars så höll jag på att försova mig i morse...

Vaknade i ett ryck halv sju så då var det bara att springa på toa och borsta tänderna, snöra på sig det första bästa som låg framme på med prommis dojjorna och snacka om powerwalk haha!
Men jag kom i tid iaf ^^,

Just nu har jag nog fått en släng av solsting och jag är trött som en gnu!
Men lägger jag mig nu så kommer jag garanterat vakna om två timmar och inte kunna sova en blund inatt.
Men lägger jag mig inte så kommer jag bli övertrött och inte somna förenst ett som vanligt...

Nej jag chansar på att hålla mig vaken och ska slå på det nyaste gossip girl och brer ut mig i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0