Sanna kan... När hon själv vill!

Jag har fan varit duktig idag.
Eller duktig och duktig, jag har gjort saker som behövs.
Upp klockan sex och fara och jobba, dock bara till ett som var precis lagomt för min rygg.
Det kändes i slutet och när jag kom hem ville jag bara snöra mig i soffan och gråta.
Men jag kan ju typ inte gråta så jag snörde mig bara i soffan.

Sen fick jag nå ryck och nu är det jävlart nästan kliniskt här hemma.
Har diskat, tvättat två maskiner, handtvättat vissa plagg, dammtorkat, dammsugat och skurat skithuset!
+ så har jag gjort hemmagjorda Biffar som räcker i 70 år typ.
Fan, jag kom på att jag har glömt att slänga in matlådorna...

Nu ska jag städa byrån hade jag tänkt, det höll sig inte iordning där länge inte haha.
Men med lite kraffsande så ska jag nog kunna få det lika välordnat igen.
Sen ska jag kura ihop mig under täcket och sova, hela natten förhoppningsvis!



Haha fan jag måste måla naglarna också!


Haha så jävla grisig bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0