Min helg.

Fredag: Jobbade till halv fem, gick förbi jenny och tog en tjuvrök för att sedan komma överens om att det skulle bli alkoholintag. Jag hade tänkt mig två vinglas och sedan en tidig kväll.
Det slutade inte vid två glas, det blev hela vinarn, mer mintu och en massa skit på krogen.
Tydligen var jag väldigt duktig på att dra visa kortet haha.
Sen blev det fyllemat, haha kycklingsallad som smakade skit av vad jag kan minnas.
Hemma var jag 4 på morgonen.

Lördag: Hanna ringer och väcker mig typ åtta och tvingar upp mig för att vi ska fara  och köra cross hos Olle.
Jag fick mig faktiskt upp efter många suckar och stönar haha men jag satte mig i bilen och piggnade till.
Hos Olle hade vi skit kul!
Ända tills jag klantade mig och tappade kontrollen och flög in i ett träd haha, ont som satan tog det, men inte lika ont som jag har nu... har sträckt mig mellan skulderbladen och vänster höft fick sig en jävla smäll + långfingret är svullet.
Så jag har sjukskriven, haha... hade tänkt komma tillbaka och jobba i morgon, men jag kommer tillbaka på torsdag istället...
FIIFAAN vad tråkigt det är att bara sitta hemma, jag klättrar på väggarna!
Blir jag någon gång arbetslös så snälla skjut mig!


Söndagen gick åt att ligga i soffan och åma sig, + en shoppingtur på apoteket.
Gårdagen såg nästan lika dan ut förutom jag jämrade mig mest hos Jenny.

Ja jag vill att folk ska tycka lite synd om mig iaf, haha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0