Det gör jag inte alls!





Tala in om det för någon, men jag har börjat små digga norges vinnarlåt,  jag försöker intala mig själv att jag faktiskt hatar den men endå kan jag inte få ur låtjäveln ur skallen.

Jag borde ligga i mina nytvättade sängkläder för länge sedan, men jag har lixom inte fått tummen ur röva och gå dit än..
Klockan ringer 05.50 i morgon, då är det upp och hoppa och traska till jobbet.
Fast denna vecka är lugn eftersom jag jobbar den kommande helgen, wiihoo jag är tillochmed tre dagars ledig! =)
Hoppas jag bara får lite mer humm om hur mitt schema inför sommaren blir och mina semesterdagar.
Hoppas  nån "saggarna" jobbar i morgon...

Nu ska jag hoppa i säng, har jag tur så kanske jag får till det också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0