deru!

Denna Position har jag hållit ungefär halva dagen, precis som igår.
Soffan så klart haha.
Nu är mina två lediga dagar över och i morgon är det dags för jobb igen.
Blööööh jag vill ha sommar och semester NU NU NU!

For på stan med E och J för att lämna tillbaka ett linne, men kom hem med ett par jeans leggings och ett par skinnstövlar istället!
Jag är sjuk i skallen, ja tack jag vet... och ja några par skor till och jag måste söka hjälp =P
Hittade världens finaste Fred Perry sneakers som jag ska invistera i nästa löning, mumsi!
MEN dom behöver jag faktiskt... mina sneakers som jag använder mest håller på att falla i bitar!

Annars så måste jag böta 1000 jävla kronor för att mina ledningar inte kopplar som dom ska och jag glömde deklarera.
Yeeey grattis till mig eller nått.
Mamma ringde och skällde på mig för det idag, och hon avslutade meningen med "Tänk vilka fina skor du skulle ha fått för dom pengarna"
Väldigt passande... behöver jag säga att jag blev sur och halverst la på i örat på henne?

Nej nu blir det sängen.

Kommentarer
Postat av: Lena

Är de inte ännu dyrare om man glömmer att deklarera? :/

2009-05-07 @ 08:05:50
URL: http://leniisalwaysforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0