aj oj, SOOOOL!

- Stekt kräfta idag, iaf på armarna och tissarna, Aj!
- Fruktsallad till frukost, mumma.
- Uttråkad till max, ska ut och sola baksidan av mig själv strax.
- Surströmming ikväll någon vänlig själ?
- Jag försökte skryta upp mig i guitarr hero för Ricke igår, han blev lite rädd kanske? Nu är det tammefan hårdträning och  fingergympa som gäller.
- mina hemligheter av sophie kinsella verkar duga några blad till.
- Pappa ska komma och snylta kaffe av mig i eftermiddag, kom hit och städa någon?
- Jag behöver nog solskyddsfaktor 150 000!!!!!!
- Jag har inga kläder jag kan ha längre, det är bra, jag krymper och får nya kläder!
- Äntligen har jag fått nivåuppgradering och har faktiskt färgskärm på mobilen.
- Jag vill låna en bäbis + barnvagn, men bara låna så jag får lämna tillbaka den när jag är less.
- I  morgon efter jobbet ska jag bränna pengar och köpa skor.
- Varför sitter jag inne när jag ska vara ute?!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0