sömnlös i skellefteå.

Jag har sååååhääääär tråkigt! (alltså jätte tråkigt).
Lyckades däcka på soffan vid 5 för att sedan vakna nio ikväll, haha hur lyckas jag?!
I helgen blir det att jobba, fredag, lördag, söndag = ingen fritid!
Jag gillar mitt jobb, men jag ogillar starkt att jobba helg, särskilt på sommaren då alla andra är lediga!

Hör och häpna föresten, jag har lärt mig lite accord på gitarren nu haha, plockade fram skiten igår och nu börjar det flyta på lite.
Nu kan jag iaf björnen sover och lite av come as you are. haha jag är tönt jag vet!

Beslutsångest har jag med, ska jag ta sista ciggen nu eller ska jag härda ut tills i morgon bitti?
Jag vet att om jag inte tar nattciggen blir det jobbigt att sova, men jag vet att om jag inte har morgonciggen så blir jag på pisst humör.
haha jaru, sikka problem man har.



Jenny ala gammkärring och Sanna ala buktalardocka på nån maskerad i vintras.
Fast jag såg mest ut som en karl, haha.

Nej nu ska jag iaf försöka sova.

Kommentarer
Postat av: Jennyhhhh

hahah jag jobbar också i helgen =/



Men rök halva kvällen och halva morgon då knasbarn ;P



de där är ju halloween ;)



puss

2009-06-12 @ 11:29:36
URL: http://jennyhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0