jag har inte mycket ork kvar.



Har mycket i skallen just nu, och absolut ingen ork över till att skriva här...
Men jag gör väll det endå.
 
Igentligen har det hänt hur mycket som helst, men det är för privat för  att snöra ut här.
Men annars så jobbar jag arselet av mig som vanligt haha, nämen är bara allmänt less just nu och jag vill ha min semester!

Grillat mig själv har jag gjort idag med, så nu kanske jag blir lite brunare, eller rödare, välj själv.
Hatar att fara hem ifrån solariumet haha man ser så jävla sliten och jävlig ut så jag tittar oftast ner i backen hela vägen hem så nån ska slippa se att det är jag. Risigt värre ^^.

Och nu om 10 minuter ska jag slita upp westermark från soffan och tvinga med henne på kvällspromnad runt torpet.
Trots att jag har blåsor under fötterna sen helgen, jag hade tydligen inte mina egna skor utan jag hade Heds som var förstora haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0