Spackel i hjärnan!


Det är spackel överallt, hur mycket jag än dammsuger så dyker det upp på något nytt förnurligt ställe.
POOOP, men i morgon är det klart iaf.
Har slipat väggarna klart och alla tapeter är tillskurna.
Så både köket och tavlan blir klar i morgon, yeeey

Sen har jag hunnit med en powerwalk i snön och solskenet :)
bakat bullar och tvättat 3 maskiner.

Jenny tjatar på mig att jag måste äta frukost, lunch, middag och mellanmål.
Men jag fattar fan inte hur folk har tid att äta typ fem mål om dagen, jag har ätit Frunch iaf, en filtallrik.
Så jag ska snöra in en laxfile i ugnen nu och ta nya tag i morgon :D

Sen ska jag träna zumba.

Tjingi Tjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0