Det var ett tag sedan...

Inte haft tid eller ork till att blogga pga att jag jobbat hela nätterna och sovit hela dagarna sen i början av december.
Men nu börjar schemat lugna ned sig lite :)

Igår natt lyckades jag få magsjuka på jobbet!
Jätte lyckat när man jobbar själv på en avdelning på 15 personer... Men det var bara att fara hem och kajka när istället.
Mår bättre nu iaf, och har endast lite feber.

Dock så måste jag till tandläkaren idag :S
rättare sagt om en och en halv timme.
Det känns ju inte sådär najs om det nu var vinterkräksjukan jag hade och ska fara dit och smitta folk.
Men jag har bokat om tiden tre ggr och det här var enda tiden innan nyår och eftersom jag betalar en summa varje år så måste jag ju som utnyttja den.

Har inte fått någon sömm inatt, utan har legat och sett på mysteriet på greveholm, haha jag älskar när dom säger spöksnoooorrrrr.
Skånska är så jävla najs, fan att man inte var kläckt lite eller ganska mkt mer söderut ;)


Nej jag ska dra på mig ett ansikte nu så jag slipper gå dit som ett huabua troll.
Tänderna har jag redan borstat.
I en timme, haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0