Ingen semster längre :'(

Min semester är över, buhu!
Första dagen på jobbet idag, och det första jag får veta är att jag har fått en nattjänst på 50% tills vidare + att hon skulle försöka plocka ihop några dagturer så jag landar mellan 75-80 % som vanligt, men jag är som små sugen på att knappa upp till en heltid och få mer pengar.
aja framtiden löser sig för några månader frammåt igen nu då.
Men dom kunde väll ha knäckt ur sig det här innan jag gick på semester så jag kunnat slösa lite pengar!? =P
Ok, jag är en otacksam jävel nu.
Så nu ska jag shoppa, wooohooo pikaboo!

Så jaha, vad har hänt under dom här veckorna då?
det kan jag tala om, INGET TYP =P

Eller jo, jag har:
- varit i stugan.
- Blivit proffs på att skjuta med luftgevär, tror du mig inte finns det på film ;P
- Fått panik och flydde ifrån stugan och pejjade 300 spänn för att ta mig hem.
- Festat.
- Solat.
- Sovit för mycket.
- Fetat mig så nu är det GI som gäller.
- Stökat ner här hemma.
- Slagit skallen i betonggolv och fått hjärnskakning och legat inne på lassa för första gången på över 15 år.
- Haft mysigt.
- Ätit tåååååårta.


JAG HAR HAFT EN PERFEKT LEDIGHET
om jag får knäcka ur mig det själv.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0