vad blir det till middag?

Någon som har något förslag vad jag ska äta till middag?
Jag har ingen fantasi vad jag ska hitta på, det ska gå hyffsat snabbt, något som jag redan har hemma och det ska vara nyttigt...
Det är sådna här dagar man önskar att man bodde hemma och kunde få allt serverat på silverfat.

Jag dricker nog en soppa istället, det tar tio sek att skaka ihop och 30 sek att halsa sen är jag mätt i några timmar och det innehåller endast 170kalorier, Det kallar jag snabbt och effektivt =P

Lönebeskedet komme idag med, 500 förlite hade jag fått dom, så då blev jag sur och ringde upp på lönekontoret och klagade så dom skulle sätta in dom med.

Något annat som har kommit är min SKOR!
Yeeey, ska nog ta mig en prommis och hämta dom sen ska jag sladda här hemma på parkettgolvet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0