tråkiga skitna stad.

Just nu är jag less på skellefteå...
Lite folk på krogen och folk kan inte hålla reda på vad som är mitt och ditt...
Iofs så har det alltid varit så.

Ikväll har jag fått i mig en vinare, 2 cider, 1 drink och några shotar mintu, sakta men säkert så börjar fyllan avta och jag är inte alls den Sanna jag var för några timmar sen.
 
Jag är en trött Sanna med blåsor under fötterna och huvudvärken smyger sig sakta på....
Åh, jag vill inte sova, jag vill göra något roligt.
Typ dricka kaffe, prata och röka ute i solen... men det går ju inte eftersom jag är själv för jenny och koutsa for nyss och nån jävel har snott alla mina cigg. + att det är mörkt ute.


nej jag orkar inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0