så tidigt.

Klockan är halv tolv och jag ska gå och lägga mig.
När hände det en fredagskväll senast?
Näsan är pepprad med en massa spray och jag har intagit ipren och hoppas på en natts sömn som inhehåller mer än 3-4 timmar så kanske jag känner mig frisk i morgon?

Ska upp till syrran och sminka och fixa håret på henne för kvällen, och som tack ska hon bjuda på middag.
Eller okej, jag bjöd in mig själv på middag där...
Det enda problemet är väll att jag kommer aldrig orka släpa med mig, plattång, vågtång, smink, penslar, kläder, skor, vin osv ända upp på lassarettsvägen.
Men det löser sig nog i morgon. (Läs: Snälla kan någon vänlig själ köra dit mig?)

Nej, nu blir det hopp i sängen.
Godnatt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0